קביעת תורים
מבנה היומן
לב ליבה של המערכת הוא היומן. היומן, כמו כל שאר המערכת, זמין עבורך 24 שעות ביממה מכל מחשב בעל חיבור אינטרנט (בכפוף להרשאות המתאימות כמובן). לאחר הכניסה למערכת באמצעות כתובת האימייל של המשתמש והסיסמה תגיע היישר לעמוד היומן.
בפינה העליונה של היומן מצד ימין תמצא את רשימת נותני השרותים בעסק , ואם קיימים במערכת יותר מנותן שרותים אחד תוכל לבחור ביומנו של כל אחד ואחד מהם.
עם הכניסה למערכת ייפתח היומן בשבוע העבודה הנוכחי. ניתן לדףדף קדימה או אחורה בשבועות העבודה על ידי לחיצה על החיצים שמאלה וימינה הנמצאים בחלקו העליון של הדף. כמו כן ניתן לקפוץ לשבוע עבודה של יום מסויים על ידי לחיצה על לוח השנה המופיע לצידו של החץ השמאלי ובחירת התאריך מסוים.
בחלקו השמאלי העליון של היומן תמצא תיבת חיפוש המאפשרת חיפוש של לקוח מסויים.
חלקו המרכזי של היומן מראה את שעות הפתיחה של העסק וכן שעות פתיחה מיוחדות במועדים מסויימים כגון חגים, חופשים וכד'. שים לב שבכדי לאפשר גימשות מלאה, ניתן לקבוע תור גם כאשר היומן מראה שהעסק סגור. זאת בניגוד ללקוחות העסק הקובעים תורים באתר העסק, ומוגבלים למועדים בהם העסק פתוח.
על משטח היומן יופיעו כל התורים של נותן השרותים ששמו מופיע בפינה העליונה של היומן.
קביעת תורים
כדי לקבוע תור הכנס לאזור היומן. בחר את נותן השרותים המבוקש (בפינה הימנית העליונה) עלמנת לראות את כל התורים הקיימים לאותו נותן שרותים. בחר מועד פנוי ולחץ על האזור המבוקש באמצעות העכבר.
בחלון שיפתח שמו של נותן השרות כבר נבחר. אם תבחר בנותן שרותים אחר, ישתנה היומן המופיע מאחורי חלון זה ויופיע יומנו האישי של נותן השרותים שבחרת כדי שתוכל לראות באלו מועדים הוא פנוי.
בחר את השרות המבוקש. שים לב שרשימת השרותים האפשריים הינה בהתאם לשרותים שנותן השרותים שבחרת יכול לתת.
בחר את מועד התור ומשך התור. שים לב שעם פיתחת חלון פרטי הפגישה, הופיע על היומן מלבן אפור המסמן את מיקומו של התור. כל שינוי במועד התור או במשך התור בחלון שנפתח יזיז את המלבן בהתאם כדי שתוכל לראות בדיוק היכן יקבע התור. אם חלון הפגישה החדשה מסתיר את היומן ניתן להזיזו על ידי גרירה בעזרת העכבר.
הזן את פרטי הלקוח ולחץ על שלח. המערכת תקבע את התור ביומן ותשלח הודעה ללקוח (ובכפוף להגדרות גם לנותן השרות) בדבר התור מיידית וכן תזכורת אוטומטית יום לפני התור.
עדכון תורים
כדי לעדכן תור, לחץ על האזור המסמן את התור ביומן באמצעות העכבר. בחלון שייפתח עדכן את נותן השרות, סוג השרות, מועד התור ומשך התור. שים לב – לא ניתן לעדכן את הלקוח. אם ברצונך לקבוע תור עבור לקוח אחר באותו מועד, יהיה עליך לבטל את התור הנוכחי (או להעבירו למקום אחר) ורק אחר כך ליצור תור חדש עבור הלקוח החדש.
כל שינוי בתור יגרום לשליחת הודעה ללקוח (ובכפוף להגדרות גם לנותן השרות) באופן אוטומטי עם פרטי התור המעודכנים.
ביטול תורים
כדי לבטל תור לחץ על האזור המסמן את התור ביומן באמצעות העכבר. בחלון שייפתח לחץ על הקישור "מחק תור זה" ואשר את המחיקה. ביטול התור יגרום לשליחת הודעה על ביטול התור ללקוח (ובכפוף להגדרות גם לנותן השרות) באופן אוטומטי.
לב ליבה של המערכת הוא היומן. היומן, כמו כל שאר המערכת, זמין עבורך 24 שעות ביממה מכל מחשב בעל חיבור אינטרנט (בכפוף להרשאות המתאימות כמובן). לאחר הכניסה למערכת באמצעות כתובת האימייל של המשתמש והסיסמה תגיע היישר לעמוד היומן.
בפינה העליונה של היומן מצד ימין תמצא את רשימת נותני השרותים בעסק , ואם קיימים במערכת יותר מנותן שרותים אחד תוכל לבחור ביומנו של כל אחד ואחד מהם.
עם הכניסה למערכת ייפתח היומן בשבוע העבודה הנוכחי. ניתן לדףדף קדימה או אחורה בשבועות העבודה על ידי לחיצה על החיצים שמאלה וימינה הנמצאים בחלקו העליון של הדף. כמו כן ניתן לקפוץ לשבוע עבודה של יום מסויים על ידי לחיצה על לוח השנה המופיע לצידו של החץ השמאלי ובחירת התאריך מסוים.
בחלקו השמאלי העליון של היומן תמצא תיבת חיפוש המאפשרת חיפוש של לקוח מסויים.
חלקו המרכזי של היומן מראה את שעות הפתיחה של העסק וכן שעות פתיחה מיוחדות במועדים מסויימים כגון חגים, חופשים וכד'. שים לב שבכדי לאפשר גימשות מלאה, ניתן לקבוע תור גם כאשר היומן מראה שהעסק סגור. זאת בניגוד ללקוחות העסק הקובעים תורים באתר העסק, ומוגבלים למועדים בהם העסק פתוח.
על משטח היומן יופיעו כל התורים של נותן השרותים ששמו מופיע בפינה העליונה של היומן.
קביעת תורים
כדי לקבוע תור הכנס לאזור היומן. בחר את נותן השרותים המבוקש (בפינה הימנית העליונה) עלמנת לראות את כל התורים הקיימים לאותו נותן שרותים. בחר מועד פנוי ולחץ על האזור המבוקש באמצעות העכבר.
בחלון שיפתח שמו של נותן השרות כבר נבחר. אם תבחר בנותן שרותים אחר, ישתנה היומן המופיע מאחורי חלון זה ויופיע יומנו האישי של נותן השרותים שבחרת כדי שתוכל לראות באלו מועדים הוא פנוי.
בחר את השרות המבוקש. שים לב שרשימת השרותים האפשריים הינה בהתאם לשרותים שנותן השרותים שבחרת יכול לתת.
בחר את מועד התור ומשך התור. שים לב שעם פיתחת חלון פרטי הפגישה, הופיע על היומן מלבן אפור המסמן את מיקומו של התור. כל שינוי במועד התור או במשך התור בחלון שנפתח יזיז את המלבן בהתאם כדי שתוכל לראות בדיוק היכן יקבע התור. אם חלון הפגישה החדשה מסתיר את היומן ניתן להזיזו על ידי גרירה בעזרת העכבר.
הזן את פרטי הלקוח ולחץ על שלח. המערכת תקבע את התור ביומן ותשלח הודעה ללקוח (ובכפוף להגדרות גם לנותן השרות) בדבר התור מיידית וכן תזכורת אוטומטית יום לפני התור.
עדכון תורים
כדי לעדכן תור, לחץ על האזור המסמן את התור ביומן באמצעות העכבר. בחלון שייפתח עדכן את נותן השרות, סוג השרות, מועד התור ומשך התור. שים לב – לא ניתן לעדכן את הלקוח. אם ברצונך לקבוע תור עבור לקוח אחר באותו מועד, יהיה עליך לבטל את התור הנוכחי (או להעבירו למקום אחר) ורק אחר כך ליצור תור חדש עבור הלקוח החדש.
כל שינוי בתור יגרום לשליחת הודעה ללקוח (ובכפוף להגדרות גם לנותן השרות) באופן אוטומטי עם פרטי התור המעודכנים.
ביטול תורים
כדי לבטל תור לחץ על האזור המסמן את התור ביומן באמצעות העכבר. בחלון שייפתח לחץ על הקישור "מחק תור זה" ואשר את המחיקה. ביטול התור יגרום לשליחת הודעה על ביטול התור ללקוח (ובכפוף להגדרות גם לנותן השרות) באופן אוטומטי.